fbpx

Asiakaspalautteen kerääminen lounasravintolassa

Asiakastyytyväisyys ja sen mittaaminen on yksi lounasravintolan tärkeimmistä mittapuista. Ilman tyytyväisiä asiakkaita ei ole bisnestä. Tämän tietävät kaikki...

Asiakastyytyväisyyttä mitataan yleensä:

  • vanhanaikaisesti paperilomakkeilla
  • pistotesteinä ja vaihtelevasti muutaman kerran vuodessa
  • monimutkaisilla verkkolomakkeilla
Asiakaspalautteen kysely paperilla ravintolassa

Asiakastyytyväisyyden keräämiseen ei tähän mennessä ole ollut järkevää ja tehokasta työkalua. Aiemmat ratkaisut ovat keränneet yleisluontoista asiakaspalautetta, mutta mitä sen jälkeen? Palaute luetaan ja analysoidaan kertaalleen, jonka jälkeen se jää pahimmassa tapauksessa unholaan heti seuraavalla viikolla. Asiakastyytyväisyys ei siis yleensä pääse tehokkaaseen hyötykäyttöön. Sitä mitataan koska pakkohan sitä on tietää mitä mieltä asiakas on.

Asiakastyytyväisyyden kerääminen on siis tähän mennessä ollut:

  • Kertaluontoista
  • Liitetty kuluttajan ravintolakokemukseen kokonaisuudessaan
  • Vaatinut asiakkaalta monta eri toimenpidettä ja aivan liian paljon aikaa

Tähän me Lounastajalla olemme lähteneet tutkimaan ja kehittämään automatiikkaa, jolla keräät asiakaspalautteen automaattisesti päivittäin ja hyödynnät sen osana lounaslistan suunnittelua. Ja kaiken tämän vielä edullisesti.

Kuinka se sitten toimii?

Olemme tuomassa osaksi Lounastajaa asiakastyytyväisyyden mittaamisen, joka kerää palautteen suoraan osana omien verkkosivujesi lounaslistaa. 24/7. Asiakkaan näkökulmasta tämän käyttäminen on luonnollista ja nopeaa. Asiakas tekee yhden klikkauksen suoraan omien verkkosivujesi lounaslistasta. Peukku ylös/alas. Tämän lisäksi asiakas pystyy toki antamaan halutessaan myös vapaapalautetta.

Asiakaspalautteen kerääminen onnistuu suoraan omien verkkosivujen lounaslistan kautta.

Aktiivisen palautteen keräämisen jälkeen voit hyödyntää sen osana lounaslistan suunnittelua. Näet tarkan tiedon lounaskohtaisesta asiakastyytyväisyydestä osana omaa lounaspankkiasi. Asiakastyytyväisyys kerätään lounaskohtaisesti, jolloin tiedät suoraan mitä mieltä naapurin Pena oli viime viikon maksapihveistä…

Asiakastyytyväisyys näkyy suoraan omassa lounaspankissa. Tällöin voit tehdä järkeviä valintoja ja kehittää omaa lounaslistaasi eteenpäin.

Milloin saan tämän käyttöön?

Asiakastyytyväisyyden tehokas kerääminen vaatii sen, että olet vienyt oman lounaslistatyöskentelysi valmiiksi verkkoon. Eli olet luopunut vanhanaikaisesta tavasta työskennellä Word- ja Excel- tiedostoviidakossa, josta ei saada talteen minkäänlaista tietoa. Tätä varten meillä on Lounastaja, jolla laadit ja julkaiset lounaslistan automaattisesti suoraan verkossa.

Tämä automaattinen palautteen kerääminen on tulossa osaksi Lounastajaa tämän vuoden aikana. Samaan hintaan. Oletko valmiina?

Kuule päivityksistä ensimmäisenä

Anna meille sähköpostiosoitteesi ja kuulet heti kun automaattinen asiakaspalautteen kerääminen on julki!



10 ensimmäistä sähköpostin jättävää pääsevät testaamaan tämän käyttöä jo palvelun esivaiheessa! Jätä sähköpostisi siis nyt!